Canal Digitals hytteløsning
Foto: Ansgar Scheffold / unsplash.com

Publisert: 17.03.2020

Ønsker du å fryse hele, eller deler av, ditt abonnement hos oss, kan du enkelt gjøre det på Min side. Du kan fryse ditt abonnement i opp til seks måneder. Et fryst abonnement kan åpnes igjen når det passer deg. Det er helt kostnadsfritt å både fryse og åpne opp ditt abonnement igjen om du gjør det via Min side. Dermed kan du sette for eksempel ditt TV-abonnement på hytta på pause og åpne det igjen når du ønsker. Ønsker du å fryse tilleggspakker alene, hjelper vi deg med dette på kundeservice 915 06 070. Det er kostnadsfritt å fryse tilleggspakker via kundeservice, men det påfaller et engangsgebyr på 79,- om du ønsker å fryse hele ditt abonnement via telefon med oss.

Du finner mer informasjon om frysing av abonnement via lenken under.

Logg inn på min side

  1. Klikk deg inn på Min side ved å følge linken under
  2. Logg inn med e-post eller kundenummer
  3. Har du ikke registrert bruker ennå følg instruksjonene under (Registrer ny bruker)

Naviger frem til Frys abonnement

  1. Scroll ned til «Frys abonnement» og trykk deg inn
  2. Velg startdato for frys, og hvor lenge du ønsker å fryse
  3. Velg frys

Har du en av våre sportspakker?

Koronaviruset har gjort at svært mange sportsarrangementer verden over er utsatt eller avlyst. Det rammer innholdet i våre sportspakker og sportskanaler. Denne helt spesielle situasjonen gjør at du som har Sportspakken eller Premium sport (TV 2 Sport Premium og Viasport) i abonnementet ditt, får sportskanalene kostnadsfritt, første omgang frem til 1. april. Dette vil bli kreditert på din neste faktura. Vi vil fortløpende vurdere situasjonen og hva som eventuelt gjøres etter dette. Vi legger ut oppdatert informasjon så snart vi har noe nytt å fortelle. I mellomtiden håper vi du finner mye annet fint å se på TV. Ta vare på hverandre!