Til hovedinnhold
Privat Bedrift
  • Min Side Min Side
  • Kundeservice Kundeservice
  • Se TV Se TV
  • Streaming
  • Kanalpakker
  • Dekodere & utstyr
  • TV på hytta
  • TV-kanaler
  • Aktuelt
  • Om oss
  • Flyttehjelpen
  • Logg inn
  • Canal Digital Bedrift
  • Tekniske endringer
  • Partner
  • Society
  • Offentlig visning
  • TV på arbeidsplassen
  • Industry
  • Away from home
  • Kontakt oss

Kundeservice

  • Faktura
  • Feilsøking
  • Abonnement
  • Dekodere og utstyr
  • Streaming på Canal Digital
  • Andre spørsmål
Canal Digital Logo
Privat Bedrift
Min side Min side Kundeservice Kundeservice Se TV Se TV Bli kunde

Kundeservice

  • Faktura
  • Feilsøking
  • Abonnement
  • Dekodere og utstyr
  • Streaming på Canal Digital
  • Andre spørsmål
Andre spørsmål
Tilbake til Andre spørsmål

Kontakt kundeservice

På kundeservice hjelper vi deg 365 dager i året. Åpningstidene gjelder for alle våre kontaktkanaler, og vi besvarer henvendelser igjennom hele åpningstiden.

Sjekk siste nytt fra kundeservice – før du ringer oss


Våre åpningstider:

Hverdager: 08-21
Lørdager og søndager: 10-20
Helligdager: 10-16

Du kan kontakte oss på følgende måter:

Telefon: 915 06070
Live-chat: Her på siden eller på Facebook
Kontaktskjema: Kontaktskjema finner du her. Dette krever innlogging, slik at vi sikrer din identitet og raskest mulig får løst henvendelsen.

Ønsker du å administrere ditt abonnement, kan du gjøre det ved å logge inn på Min side.

Kostnader

  • Det er kostandsfritt å ta kontakt med oss via chat eller kontaktskjema.
  • Tar du kontakt med oss på telefon, følger samtalen ordinær takst til en mobil. Dersom du har inkludert ringetid i ditt abonnement, koster det ingenting å ringe oss.
  • Tar du kontakt med oss via brev, gjelder normal porto. Ønsker du å returnere dekodere eller annet utstyr gjelder egne regler. Ta kontakt med oss i kundeservice direkte for informasjon vedrørende retur. 

Pakkesporing

Vi avtale om forsendelser med Bring. All sporing av pakker kan du gjøre på deres hjemmesider. Her finner du også ditt nærmeste utleveringssted.

Så snart du har bestilt et produkt fra oss, vil du motta en SMS med informasjon om at pakke er på vei, og sporingsnummer allerede før pakken er klar for henting.

Dersom du ikke mottar en slik SMS, kan det hende at vi har feil mobilnummer registrert på deg. For at vi skal kunne holde deg oppdatert er det viktig at din kontaktinformasjon er riktig. Du oppdaterer selv denne på Min Side.

Du skal selvfølgelig få informasjonen om pakkeforsendelse selv om du ikke har mottatt SMS. Vi har sporingsinformasjonen tilgjengelig på kundeservice, så bare ta kontakt på telefon 915 06070 eller via vår live-chat så hjelper vi deg med dette.

Behandling av klager

Dersom du har en klage, vil vi selvfølgelig håndtere denne på en god måte. Vi ber om at du kontakter kundeservice, slik at vi kan prøve å finne en løsning. Hvis du ønsker å sende en skriftlig klage gjøres dette via kontaktskjema. Dette krever innlogging, slik at vi sikrer din identitet og raskest mulig får løst henvendelsen.

Vi ber om at du gjør deg kjent med våre avtalevilkår før klage sendes.

Dersom vi ikke lykkes med å løse saken, kan enkelte tvister om tv-tjenester bringes inn for Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon, brukerklagenemnda.no. Tvister som ikke behandles av Brukerklagenemda, kan behandles av Forbrukerrådet, forbrukerradet.no. Klager kan også sendes inn gjennom Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning i forbrukersaker (ODR-plattformen), http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Relatert innhold

Siste nytt fra kundeservice
Avtalevilkår og bindingstid
Praktisk informasjon om installasjon
Jeg trenger hjelp til montering

Fikk du svar på det du lurte på?

Hva leter du etter? Dine innspill hjelper med oss med å gjøre nettsidene bedre, men vi vil ikke svare på meldingen din. Send derfor ikke personlig informasjon som telefonnummer, personnummer eller e-postadresse. Takk for hjelpen.

Takk for din tilbakemelding!

Kom i kontakt med kundeservice

Du kan også ta kontakt med kundeservice med vårt kontaktskjema.

contact us chat Kontakt­skjema
Call us Ring 915 06 070
Åpningstider
  • Hverdager: kl. 08-21
  • Lørdager og søndager: kl. 10-20
  • Helligdager: kl. 10-16
Kundeservice Faktura Streaming på Canal Digital Abonnement Dekodere og utstyr Andre spørsmål
Kanalpakker Basis: Norgespakken + Underholdning + Sport + V series & film med Viaplay + HBO Nordic + C More Film og Serier + TV 2 Sport Premium + V sport med Viaplay Total + RiksToto Direkte + Canal Digital Plus
Dekodere & utstyr OnePlace-dekoderen Harddisk Kortleser til IDTV Flatantenne Standard antenne Trådløs nettverksadapter Regler for EE-avfall
TV-kanaler Aktuelt Om oss
Facebook Facebook Instagram Instagram Twitter Twitter
Personvern Cookies
Canal Digital logo

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

Canal Digital bruker informasjonskapsler til å forbedre brukeropplevelsen, samle informasjon om bruksmønstre og analysere trafikk på vår webside. Vi bruker også denne informasjonen for å tilpasse annonser som er relevante for deg. Noen av informasjonskapslene er fra tredjeparter. Få mer informasjon om cookies her.

Velg å fortsette med cookies eller gjøre endringer

Informasjonskapsler forklart

Tilpass informasjonskapsler (cookies)

Teknisk nødvendige

Er nødvendige for at nettsiden vår skal fungere, slik som navigering og sikker tilgang til sider. Du kan ikke reservere deg mot tekniske informasjonskapsler.

Statistikk og analyse

Hjelper oss å forstå hvordan nettsiden brukes slik at vi kan forbedre og tilpasse nettsidens funksjonalitet basert på valg du har tatt.

  • Adobe Experience
  • LiveAgent
  • Hotjar
  • Qualtrics

Markedsføring

Analyserer trafikk for å tilpasse annonser via samarbeidspartnere, som f.eks Facebook og Google.

  • Google
  • Adobe
  • Facebook
  • Adform
  • Bing
  • Doubleclick
  • Mixpanel
  • Browser-Update

Få mer informasjon om cookies her.