
Ofte stilte spørsmål - appen
-
Hva er Canal Digital-appen
Canal Digital-appen er vår applikasjon, dvs. et dataprogram som du kan laste ned til smarttelefon, nettbrett, Apple TV 4 og Samsung Smart-TV.
-
Er Canal Digital-appen gratis?
Ja, den er gratis for alle våre kunder
-
Hvordan finner jeg ut hva jeg har tilgang til å streame i mitt abonnement?
-
Hva betyr offline og nedlastning av filmer og serier?
Du trenger Canal Digital-appen for å laste ned. Offline og nedlastning betyr at du kan laste ned filmer og se når du ikke har tilgang til internett (offline).
Pass på å laste ned mens du er på wi-fi, så sparer du kostbar datatrafikk til nedlastningen. Du kan laste ned filmer og serier du vil ha med på hytta eller andre steder hvor du ikke har tilgang til nett og wifi. Innholdet du laster ned er tilgjengelig for deg i 30 dager.
-
Kan jeg bruke appen på ferie i utlandet?
Ja, du kan se TV i appen når du er på ferie i EU-land og EØS-landene Island og Lichtenstein. Du betaler ikke noe ekstra for dette, men pass på at du kobler deg til wi-fi der du er, slik at du ikke bruker penger på datatrafikk du har i mobilabonnementet ditt.
Ofte stilte spørsmål - streaming
-
Hvor mange titler tilbyr Canal Digital for streaming?
Vi har langt over 20000 titler tilgjengelig for streaming for våre kunder. Hvor mange titler du har tilgang til avhenger av hvilken kanalpakke du abonnerer på.
-
Trenger jeg harddisk for å streame?
Nei, du trenger harddisk hvis du ønsker å ta opp innhold.
-
Må jeg ha internett for å streame?
Ja, for å streame må du være koblet til internett, uansett hvilken enhet du vil streame på: på mobil, nettbrett, Apple TV 4 eller nyere, Samsung Smart-TV og dekoderen din fra Canal Digital.
-
Hvorfor opplever jeg at bildet hakker og stopper opp når jeg streamer?
Det skyldes oftest feil på internett, dårlig eller svak internettlinje, mye trafikk på nettet der du er.
-
Hva er forskjellene på å se TV over satellitt og å se TV på internett?
Her ser du forskjeller, fordeler og ulemper: